Klachten

Heeft u een klacht: bespreek uw onvrede met uw huisarts!

Heeft u een klacht over één van onze medewerkers, neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Wij willen graag horen wat er verkeerd is gegaan en wat beter zou kunnen, ook om te voorkomen dat het nogmaals gebeurt.

Wilt u uw klacht liever op papier zetten, vul dan hier het klachtenformulier in (download hier het formulier).

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190 .